FANDOM

"Determinacja shinobi"
PoprzedniNastępny
Determinacja shinobi
Informacje
Opening Over
Ending Boku wa Hashiri Tsuzukeru
Japoński 忍の覚悟
Rōmaji Shinobi no Kakugo
Angielski A Shinobi's Resolve
Polski Determinacja shinobi
Odcinek 37
Wątek Ukończenie Szkoły
Data Emisji 13.12.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Nekokaburi

Tajū Isshi Tōjin

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Determinacja shinobi" (忍の覚悟, Shinobi no Kakugo) jest 37. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Kakashi ma Boruto przygwożdżony w sposób, który wymaga od Boruto złamania własnej ręki, aby się uwolnić. Upomina się o brak determinacji i motywacji do zmiany Boruto i ujawnia jego przebieranie Sukei. Kakashi uważa, że wpływ Boruto na jego kolegów z klasy spowodował, że stali się niezdolnymi do zostania shinobi. Mitsuki i Iwabee atakują Kakashiego, zmuszając go, by puścił Boruto, by bronić się i kontratakować, pozwalając Boruto uciec z pomocą Iwabee. W nocy kilku studentów zbiera się, Wasabi uzdrawia Boruto, a Boruto żałuje, że nie zaopiekuje się Mitsuki, który został ranny przez Kakashiego. Boruto mówi im o ocenie ich klasy i wpływów Boruto i przeprasza. Iwabee agresywnie mówi Boruto, że dotarł tak daleko z powodu Boruto, coś, co zamierza powiedzieć Kakashiemu. Denki i Sumire podzielają opinię Iwabee. Mitsuki mówi również Boruto, że obserwując go, nauczył się robić rzeczy dla innych ludzi z własnej woli. Grupa zauważa 24-godzinny limit, że wciąż mają swoje bandany, mimo że niektórzy z nich wcześniej stracili przytomność, a nauczyciele nie są pogoń za doznanymi obrażeniami. Boruto określa, że ​​egzamin jest sprawdzianem ich determinacji. Kakashi, Anko i Konohamaru omawiają egzaminy podczas czuwania nad schwytanymi uczniami, mówiąc, że wszyscy uczniowie poniosą porażkę, jeśli nie przyjdą ich uratować. Boruto formułuje strategię. Jako najszybszy w klasie, Metal i Wasabi odwróci uwagę Anko, a Sumire uwolni uwięzionych studentów. Anko, z którym walczą, okazuje się być klonem, ale prawdziwy zostaje znokautowany przez Namidę z dźwiękowym krzykiem. Kończą uwalnianie uwięzionych studentów. Boruto rozprasza Konohamaru, pozwalając Denki, Iwabee i Mitsuki na zablokowanie ich w miejscu za pomocą fūinjutsu, prawie cierpiąc ciężki cios Sarady. Konohamaru powstrzymuje uderzenie Denkiego, ale jego cel zostaje trafiony. Sarada i Boruto zamienili się w siebie nawzajem, pozwalając Saradzie zbliżyć się na tyle, by rzucić na niego genjutsu Sharingana, aby nie zauważył kunai Denki'ego trafiającego w cel. Tsuru przybywa, mówiąc im tylko o tym, co Kakashi. O wschodzie słońca Boruto atakuje Kakashiego cienistym klonem, ale bardziej niż Boruto może go użyć. Jego koledzy z klasy są przebrani za klony Boruto. Kakashi także je zrzuca, ale gdy Boruto zbliża się wystarczająco blisko i sygnalizuje to, wszyscy trzymają Kakashiego z fūinjutsu, tak jak zrobili to z Konohamaru. Kakashi używa Uwolnienie Błyskawicy przeciwko nim, ale nie spadają. Boruto udaje się tylko dzwonić przed 24 godzinami. Kakashi przekazuje je wszystkie. Wszyscy są zdezorientowani, ponieważ nie dostali dzwonka. Kakashi wyjaśnia, że w ogóle nie byliby w stanie uzyskać dzwonka. Wyjaśnia, że w świecie shinobi ci, którzy łamią zasady, są śmieciami, ale ci, którzy nie cenią swoich towarzyszy, są gorszymi, a kiedy wszyscy spotkali się w nim jako grupa, wtedy to minęło. Shino gratuluje im i uwalnia transformację na ich bandanach, które przez cały czas były ochraniaczami na czoło. Uczniowie świętują. Iruka krytykuje Kakashiego, że jest zbyt szorstki wobec uczniów.

Występujące postacie