FANDOM

Iluzja Kamiry
Iluzja Kamiry
Nazwa
Angielski Kamira's Illusion
Polski Iluzja Kamiry
Debiut
Film Legenda kamienia Gelel
Występuje w Film
Informacje
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki do średniego
Użytkownicy
Kamira

Kamira rzuca iluzję na swojego przeciwnika. powodując, że obszar wokół celu otacza ciemność. Będąc w czarnej przestrzeni, cel zobaczy groteskowe postacie, które są uważane za poprzednie ofiary tej techniki: Kamira twierdzi, że są to ludzie, którzy zdradzili frakcję Haido i stali się torturowanymi przestępcami z "Krainy Śmierci" (死 の 国, Shi no Kuni), będąc karanym "mocą czasu" (時間 の 力, jikan no chikara). Postacie te następnie chwytają cel i wciągają je w pustkę, gdzie znajdują się na łasce spektralnego smoka. Przerażający oni mogą nawet rozciągnąć się od własnego ciała celu, aby je zaatakować. Wszystkie te stwory mogą przerazić ofiarę lękiem i szokiem, podczas gdy Kamira pojawi się z góry i osobiście zadławiła się i zabiła przeciwnika.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo, czy ta technika jest prawdziwym genjutsu, biorąc pod uwagę, że ani Haido, ani jego rycerze nie wiedzieli nawet, czym jest czakra.
  • Wydaje się, że jest to bardziej projekcja holograficzna niż rzeczywiste złudzenie, jak wtedy, gdy Kamira zdaje sobie sprawę, że dusi nie Kankurō, ale Karasu w przebraniu, ciemność rozwiała się, co oznacza, że obrazy pojawiały się wokół lalki zamiast umysłu człowieka.