FANDOM

"Jak to używać"
Poprzedni • Nieznany
Rozdział 21
Informacje
Japoński 使い方
Rōmaji Tsukaikata
Angielski How You Use It
Polski Jak to używać
Rozdział 21
Wątek Ao (wątek)
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Katon: Homuranagase

Raiton: Shiden

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Jak to używać" (使い方, Tsukaikata) jest 21. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Grupa omawia sposób radzenia sobie z Ao. Konohamaru chce zmusić Ao do użycia ninjutsu z absorbującym go jutsu ramieniem, aby stworzyć martwy punkt, z którego mógłby go zaatakować. Katasuke zwraca uwagę na krótki moment potrzebny do sfery absorpcji, która powstaje na ramieniu, a Konohamaru chce, by Boruto użył jej do ataku na własne pociski jutsu, a następnie zadał ostateczny cios. Boruto chce używać katak czakry dostarczonej przez Katasuke, ale upada ze zużycia czakry. Boruto będzie musiał aktywować katanę w ostatniej możliwej chwili. Katasuke dostosowuje się do ramienia absorbującego jutsu Boruto. Ich strategia jest zdecydowana. W drodze do Ao podchodzi Kashin Koji, który kwestionuje zaangażowanie Ao ze względu na ucieczkę innych. Ao zapewnia go tak bardzo, jak narzędzia naukowe ninja utrzymujące go przy życiu, jest narzędziem Kary. Kashin Koji z przyjemnością go słyszy i ostrzega Ao przed intencją shinobi Konohy, by go pokonać, w tym opracowanie strategii. Bardziej niepokoi go możliwość zdobycia statku i podkreśla, że jest on jego misją. Zbliżając się do ruin, gdzie zginął ninja Konohy, Ao atakuje ukrytego Mitsukiego za pomocą swoich naukowych narzędzi ninja. Mitsuki atakuje Ao z uwolnieniem błyskawicy, Konohamaru i Sarada z uwolnieniem ognia. Ao zauważa, że nie przejmują się zużyciem czakry, ponieważ absorbuje ich ataki i stwierdza, że są one rozproszeniem ataku Boruto. Boruto atakuje kataną czakry z góry, ale Ao blokuje ją swoim własnym ostrzem czakry, odrzucając Boruto z powrotem, twierdząc, że jest to katana czakry Boruto, i używając go, by go dźgnąć. Ao mówi Boruto, że widział przez swój atak, ale Boruto zaprzecza, chwytając rękę Ao, aby nie mógł puścić katana czakry. Mitsuki wyciąga rękę i dalej owija się wokół dłoni Ao. Uderzenie Ao powoduje zniknięcie Boruto, będąc cienistym klonem, a Ao czuje, jak jego siła zostaje wyssana przez katanę czakry. Ao używa narzędzi w drugim ramieniu, by zmusić Mitsukiego do uwolnienia jego uścisku. Prawdziwy Boruto wkracza do akcji, używając własnego ramienia absorbującego jutsu, by kontratakować Ao, pozostawiając mu swobodę lądowania na Rasenganie. Boruto używa własnych słów Ao o tym, jak narzędzia są używane przeciwko niemu.

Występujące postacie