FANDOM

"Jesteś jak"
PoprzedniNastępny
Rozdział 9
Informacje
Japoński まるでお前は
Rōmaji Marude omae wa
Angielski You're Just Like
Polski Jesteś jak
Rozdział 9
Tom Tom 3
Wątek Przeciwko Momoshiki
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Jesteś jak" (まるでお前は, Marude omae wa) jest 9. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Boruto rzuca swojego Rasengana w Momoshiki, ku zaskoczeniu Naruto. Momoshiki zauważa nadchodzący atak i przygotowuje się do jego wchłonięcia. Rasengan znika przed osiągnięciem Momoshiki, który szydzi z postrzeganej słabości ataku. Jednak atak łączy się, przełamując skupienie Momoshiki i uwalniając pozostałych od wiązania. Boruto dołącza do swojego ojca, a Sasuke wyjaśnia, jak wziął Boruto za ucznia pod warunkiem, że nauczył się Rasengana i jak Boruto nieświadomie zmienił Rasengana. Sasuke cieszy się, że pomimo nieprzewidywalnego charakteru, zadziałało. Momoshiki spożywa więcej jadalnej czakry i przygotowuje się do kolejnego niszczycielskiego ataku. Naruto prosi Boruto, aby ponownie stworzył swojego Rasengana. Boruto robi tak, a Naruto dodaje swoją czakrę do jutsu, powodując jego wzrost do ogromnego rozmiaru. Momoshiki tworzy ogromne własne jutsu. Sasuke prowadzi atak, mówiąc im, że mają tylko jeden strzał. Sasuke unika ataków Momoshikiego i rzuca na niego swymi mieczami. Momoshiki unika miecza, a Sasuke zamienia się miejscami z nim, ale Momoshiki znów go kopie, nazywając swoją sztuczkę oczywistą. Miecz Sasuke okazuje się być przebranym Boruto, któremu udaje się zbliżyć do Momoshikiego i dźgnąć Rinnegana na jego prawej dłoni i zostaje złapany za gardło. Prawdziwy Boruto zbliża się do Momoshikiego z masywnym Rasenganem, który w uścisku Momoshiki jest cienistym klonem, który się rozprasza. Jutsu Momoshikiego i Boruto, z jutsu Boruto, pokonującym Momoshiki, niszcząc go i raniąc również prawe ramię Boruto. Inni Kage są pod wrażeniem Boruto. Sasuke powraca do poprzedniej oceny Boruto, teraz przekonany, że Boruto jest jak Naruto.

Ciekawostki

  • W Boruto, Momoshiki użył swojej własnej wersji Rasengana, aby kontratakować Oyako Rasengan z Boruto, podczas gdy w tym rozdziale używał zamiast tego kuli ogoniastej bestii.

Występujące postacie