FANDOM

Jinjū Kongō Henge — Santōrō
Santōrō
Nazwa
Japoński 人獣混合変化・参頭狼
Rōmaji Jinjū Kongō Henge — Santōrō
Angielski Human Beast Mixture Transformation: Three-Headed Wolf
Polski Połączenie Ludzkiej Bestii — Trzygłowy Wilk
Debiut
Manga Tom 66, Rozdział 633
Anime Odcinek 373
Występuje w Manga i anime
Informacje
Klasyfikacja Klan Inuzuka Hiden, Ninjutsu, Ninjutsu Współpracy, Bunshinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Jutsu Macierzyste Kage Bunshin no Henka

Kage Bunshin no Jutsu
Konbi Henge

Pochodzenie Jutsu
Daichūga: Rokujūyon Shō

Ooiga Gatenga

Użytkownicy
Akamaru (z Kibą Inuzuką)

Kiba Inuzuka (z Akamaru)

Ta technika jest specjalnością z klanu Inuzuka.

Użycie

Następującymi zasadami wykorzystania klanu przez ninkenów partnera. Po stworzeniu cienistego klona użytkownik łączy się z tym klonem i z ich ninkenem w gigantycznego, trójgłowego wilka. To znacznie zwiększa ich rozmiar i siłę, a jednocześnie zyskują ich ostre pazury i kły psów.

Ciekawostki

  • Podobnie jak w przypadku wersji dwugłowej, Kiba wywołuje tą technikę pod pełnym imieniem, Transformacja Mieszanina Zwierząt Inuzuka-Potrójny Wilk (Inuzuka-Ryū Jinjū Kongō Henge-Santōrō).
  • Połączenie Ludzkiej Bestii — Trzygłowy Wilk opiera się na greckim micie Cerberusie, trójgłowym psie, który strzeże wejścia do podziemia.
  • W Rock Lee i Przyjaciele, Rock Lee próbował się połączyć z Kibą i Akamaru jako trzecia głowa.
  • W Naruto Shippūden odcinek 403, okazało się, że Kiba zainspirował się do stworzenia tej techniki, oglądając Naruto, używający wielu klonów cieni jednocześnie. Chociaż pierwotnie chciał stworzyć dziesiątki głów dla tej techniki, Kiba brakowało wystarczającej ilości czakry, aby utrzymać więcej niż jeden klon dla tej techniki.