FANDOM

Mirai Sarutobi

Mirai

Mirai Sarutobi.

猿飛ミライ, Sarutobi Mirai
Debiut
Manga Tom 56, Rozdział 533
Anime Odcinek 274
Powieść Tajemna historia Shikamaru: Chmury w mrocznej ciszy
Film Ostatni
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Występuje w Manga, anime, gra, film i powieść
Głosy
Japoński Eri Gōda
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Wiek 2
Wzrost 83 cm
Przynależność Konohagakure Konohagakure
Klan Klan Sarutobi Klan Sarutobi
Ranga Ninja Chūnin
Rodzina
Asuma Sarutobi (Ojciec)

Kurenai Yūhi (Matka)
Hiruzen Sarutobi (Dziadek)
Shinku Yūhi (Dziadek)
Biwako Sarutobi (Babcia)
Sasuke Sarutobi (Pradziadek)
Konohamaru Sarutobi (Kuzyn)

Czakra Natury
Katon Uwolnienie Ognia

Fūton Uwolnienie Wiatru
Inton Uwolnienie Yin

Mirai Sarutobi (猿飛ミライ, Sarutobi Mirai) jest kunoichi z Konohagakure i członkiem klanu Sarutobiego.

Osobowość

Jako dwuletnie dziecko Mirai była wychowująca i przyjazna uczniom swoich rodziców, okazując szczególne sympatie Shikamaru, przytulając go, gdy go zobaczyła i nazywając go starszym bratem. Miała także skłonność do podawania innych pseudonimów: nazywanie Akamaru i Kiby mieszanką ich obu imion. Jako kunoichi, Mirai jest wesoła, energiczna i posłuszna w wykonywaniu wszelkich poleceń, które jej dano. Choć nie znała swojego ojca - zmarł przed jej narodzinami - wydaje się, że cieszy się nim z szacunku, gdy widziano, jak składała mu wyrazy uznania przed oprawą, zanim wyruszyła na misję.

Wygląd

Jako niemowlę nosiła proste żółte kimono z niebieskimi lamówkami, zamkniętymi białą szarfą. W wieku dwóch lat jej włosy urosły w znaczną ilość i mają krótki koński ogon zawiązany nad głową. Mirai miała na sobie opaleniznę z jaśniejszymi, jasnobrązowymi pasami naszywanymi wokół stroju, podobnie jak jej matka nosiła swój poprzedni strój. Ona również nosi różowe sandały shinobi.

Jej czarne włosy są teraz długie i niesforne, a na jej oczach widnieją czerwone, pierścieniowe irysy - obie odziedziczyły po matce, podczas gdy w większości mocno przypomina ona ojca, który odziedziczył kształt twarzy i rysy. Nosi standardowy strój ninja z Konohy, w tym zieloną kurtkę na czarnym swetrze i ochraniaczu na czoło. Jakiś czas później jej strój nieco się zmienił: teraz nosi strój z wysokim kołnierzem, z długimi rękawami i marynarką z guzikami na klapach. Ona również nosi szorty, sandały i opaskę z herbem Sarutobi na nim ozdobionym.

Umiejętności

Mirai jest zdolną kunoichi, którą uważano za eksperta osobistego ochroniarza, z jej działań często eskortują Siódmy Hokage. Starszy shinobi utrzymywał ją z szacunkiem i jako taka została wybrana do ochrony Szóstego Hokage.

Ninjutsu

Dzięki swojej spuściźnie potrafi wykorzystać zdolności sygnowania swoich rodziców, takie jak Latająca Hien i Magen: Jubaku Satsu , dzięki czemu wykazuje się biegłością w Uwolnieniu Yin. Ona może użyć Uwolnienie Ognia, aby utworzyć słup ognia z małej iskry. Była również uczona technik Temari od dalekiego zasięgu.

Fizyczna Sprawność

Chakura Tō,

Mirai używa Chakura Tō.

Podobnie jak jej zmarły ojciec, Mirai woli walczyć z bliska, używając swoich czakrowych ostrzy, aby pomóc jej w walce. Wykazała się dużą biegłością w walce fizycznej, ponieważ Sharingan Sarady nie był w stanie znaleźć żadnych słabych punktów w swojej taktyce bitewnej. Potrafi umiejętnie odeprzeć wielu wrogów naraz i jednocześnie uderzać w nie każdą ze swoich kończyn.

Historia

Przeszłość

Dziecko Kurenai Yūhi

Kurenai ze swoją córką.

Przed śmiercią jej ojca, Asumy, Shikamaru Nara obiecał mu, że będzie opiekował się i trenował Mirai.

Tajemna historia Shikamaru: Chmury w mrocznej ciszy

Mirai spotkała Shikamaru przy grobie jej ojca z matką i pieszczotliwie nazwała go "Wielkim Bratem Shika" (シ カ 兄 ち ゃ ん, Shika n-chan). Shikamaru był pod wielkim wrażeniem jej i postanowił wrócić żywy po nadchodzącej niebezpiecznej misji, aby kiedyś zostać jej nauczycielem.

Ostatni

Mirai z matką słuchają ogłoszenia na całym świecie

Mirai z matką słuchają ogłoszenia na całym świecie.

Podczas swoich drugich urodzin Mirai była odwiedzana przez uczniów jej ojca, którzy dawali jej prezenty urodzinowe. Później, gdy Konoha została zaatakowana przez meteoryty, ona i jej matka zostali uratowani przez Chōjiego Akimichi. Po ciężkich próbach ona i jej matka wysłuchały ogólnoświatowego ogłoszenia, że zagrożenie już minęło.

Tajemna historia Konohy: Wspaniały dzień na ślub

Kiedy inni członkowie Drużyny Kurenai spotykają się, aby omówić prezent ślubny Hinaty Hyūga, Mirai jest również z matką i nazywa Kibę "Kibamaru" (キ バ 丸, Kibamaru), Akamaru, "Akakibę" (赤 キ バ, Akakiba), i Shino, "Wujek Buggy" i "Shinomaru" (シ ノ 丸, Shinomaru), co sprawia, że są bardzo zakłopotani. Ona też wyciągnęła uszy Akamaru, a ta ostatnia zaskoczyła. Później uczęszcza na ślubie Hinaty i Naruto Uzumakiego wraz z matką, gdzie podarowała kwiaty panny młodej.

Nowa Era

W dzieciństwie Mirai odwiedzała grób ojca niezliczoną ilość razy. Będąc zaznajomionym z Shikadai Nara od czasu jego narodzin, Mirai rozwinęła z nim związek podobny do rodzeństwa, ponieważ oboje byli szkoleni przez jego ojca Shikamaru Nara. Kiedy Shikadai wstąpił do Akademii, Mirai nadzorowała jego trening, mając za cel przekazanie technik, których Shikamaru nauczył ją na Shikadai. W pewnym momencie wzięła udział w egzaminach na Chūnina, gdzie stała się chūninem. Zaraz po awansie odwiedziła grób ojca, by opowiedzieć mu o wydarzeniach, gdzie spotkała Shikamaru, który pogratulował Mirai i wręczył jej ostrze Asumy.

Konoha Shinden: Steam Ninja Scrolls

Kurenai i jej córka

Kurenai i Mirai.

W dzień szczytu Pięciu Kage w Konoha, Mirai otrzymał misję Siódmego Hokage, aby eskortować swojego poprzednika i Maito Gaia. Po spakowaniu się na podróż powiedziała matce, że nie będzie jej przez dwa do trzech dni.

Ukończenie Szkoły

W anime, gdy Sarada Uchiha i Boruto Uzumaki byli niezadowoleni z tego, że zostali przydzieleni do tego samego zespołu geninowskiego, dano im możliwość złożenia formalnego wniosku do Siódmego Hokage, który miałby zostać ponownie przydzielony. W tym czasie Naruto był odpowiedzialny za trening z elitarnym ninja z wioski, aby lepiej przygotować się do przyszłych ataków. Mirai została postawiona w stan oskarżenia, aby upewnić się, że żadne upoważnione osoby jej nie przerwały. Kiedy przybyły dwójka geninów, Mirai nie pozwoliła im przejść. Zdeterminowany do ponownego przydzielenia, Boruto i Sarada zaatakowali. Pomimo przewagi liczebnej Mirai łatwo pokonała ich atak, wykorzystując brak synergii. Kiedy Mitsuki zwrócił uwagę, że obaj zbytnio koncentrują się na działaniach innych, Sarada i Boruto poprawili się, aby lepiej wykorzystać umiejętności innych, walcząc z własnym stylem. Ostatecznie byli w stanie strącić Mirai z mostu, który Konohamaru uchronił przed upadkiem, osłaniając ją liną. Ostatecznie dwaj niezadowoleni genini znaleźli dla siebie nowe uznanie i zamiast tego poprosili Hokage o zmianę numeru na nową drużynę 7. Jednak ku zirytowaniu Mirai, grupa zapomniała o niej, gdy zaczęli rozmawiać z Hokage.

Wątek Bandyci Mujina

Po tym, jak bandyci Mujina zostają schwytani przez Drużynę Konohamaru, Mirai przekazuje wiadomość do Siódmego Hokage.

Ciekawostki

  • Imię "Mirai" (未来) oznacza "przyszłość", a nazwisko "Sarutobi" (猿 飛) oznacza "Małpi Skok".
  • Podczas sesji i pytań, która odbyła się w Tokyo Jump Festa '09, Masashi Kishimoto stwierdził, że zastanawiał się nad płcią dziecka Kurenai i Asumy. Zdecydował o dziewczynce.

Cytaty