FANDOM

"Przyjacielski Shinobi Bout"
PoprzedniNastępny
Przyjacielski Shinobi Bout
Informacje
Opening Over
Ending Boku wa Hashiri Tsuzukeru
Japoński 友情のシノビバウト
Rōmaji Yūjō no Shinobi Bauto
Angielski A Shinobi Bout of Friendship
Polski Przyjacielski Shinobi Bout
Odcinek 27
Wątek Szkolna Wycieczka
Data Emisji 04.10.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kōmu Kekkaijutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku

"Przyjacielski Shinobi Bout" (友情のシノビバウト, Yūjō no Shinobi Bauto) jest 27. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Notatka o porwaniach zaciera się. Kagura mówi im o Tsurushi Hachiya, genin z jego klasy, który nie lubi obecnego stanu Kirigakure. Kagura chce poinformować Chōjūrō, ale Boruto nie chce, żeby wycieczka została odwołana, więc chłopak i inni przekonują Kagurę, aby poradzili sobie z tą sytuacją. Oba grupy spotykają się i walczą ze sobą. Tsurushi tworzy barierę, aby nikt nie zauwazył walki i nie ingerował w nią. Boruto i jego przyjaciele krótko rozmawiają z Tsurushim. Tsurushi odważa się wyciągnąć miecz na Kagurę, aby on wyciągnął swoje ostrze. Chłopak ujawnia, że Kagura zabijał w Akademii, i że jest wnukiem Czwartego Mizukage. Tsurushi atakuje Kagurę z drutem, rozpraszając Boruto, który sam zostaje podniesiony za szyję przez kolegę Tsurushiego. Uwalnia się z technki uwolnienie wiatru Mitsuki. Kagura zajmuje się Tsurushim, pomimo użycia drewnianego miecza przeciwko jego metalowi. Mglista bariera opada. Grupa Hachiya wycofuje się, a Boruto odnajduje Denkiego. W hotelu Kagura potwierdza, że jest wnukiem Yagury i kiedy był w Akademii to zabijał uczniów, walczył ze sobą kiedy trzymał w ręku miecz. Gdzie indziej, Shino, Anko i Mei dyskutują o traktatach między krajami Ognia, Wody, Fali i Morza. Mei używa kontroli czakry, aby poradzić sobie z alkoholem. Kirigakure chce, aby kraj Wody podpisał traktat, ale nie liczy na brak stabilności i obawia się, że kraje Fal i Morza nadal będą zagrażać. Jeśli powstanie konflikt, kraj Ognia również będzie musiał się w to zaangażować. Tymczasem Boruto zaprasza Kagurę do gry w karty. Kagura zdaje sobie sprawę, że zaproszono go, żeby porozmawiać o wcześniejszej dyskusji na temat jego dziadka, za którą jest wdzięczny. Kagura mówi im o jego walce ze sobą, o zabijaniu przyjaciół w Akademii i porzuciu winy za grzechy Yagury. Pozostali rozmawiają o tym. Niespodziewanie Kagura wygrywa mecz. Nagle Sarada przychodzi, mówiąc Boruto, że musi zrobić apel. Boruto daje Kagurze karty. Kagura prosi Chōjūrō, aby podjął próbę żądania Hiramekarei. Tsurushi informuje spotkanie z Shizuma, która pomimo tego, że jest w porządku, pozornie zabija dawnego.

Występujące postacie