FANDOM

"Wątpliwości Shikadaia"
PoprzedniNastępny
Wątpliwości Shikadaia
Informacje
Opening Over
Ending Denshin Tamashii
Japoński シカダイの迷い
Rōmaji Shikadai no Mayoi
Angielski Shikadai's Doubts
Polski Wątpliwości Shikadaia
Odcinek 44
Wątek Gang Byakuya (wątek)
Data Emisji 07.02.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fūton: Gōfū Bōheki

Genjutsu Przeklęta Pieczęć
Hyōton: Mangehyō

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Wątpliwości Shikadaia" (シカダイの迷い, Shikadai no Mayoi) jest 44. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Jak zwykle procedury wyszukiwania nie przyniosły rezultatów, Kōtarō przygotowuje niedawno awansowanych geninów do poszukiwania Gangu Byakuya, instruując ich, by zgłaszali wszystko, co niezwykłe, gdy chodzi o ich regularne misje, i nie angażowali ich w walkę. Geninowie dyskutują, co zrobić z tym, że są atakowani, a Iwabee jest zaskoczony niechęcią Boruto do walki. Ganga Byakuya napada w pobliżu miejsca, w którym Drużyna 5 pomaga firmie budowlanej. Iwabee ściga ich podczas ucieczki i blokuje ich ucieczkę murami. Łamią się, a Metal zostaje ranny, chroniąc Denkiego przed soplem. W szpitalu Udon poucza Iwabee i każe mu zostać w domu. Oglądają wiadomości na temat Gangu Byakuya i widzą, że są dobrze odbierane przez biedniejsze populacje. W domu Himawari pyta Hinatę o gang, a podczas gdy Boruto zgadza się pomagać potrzebującym, nie zgadza się z ranieniem innych, aby to zrobił, i uważa Naruto za odpowiedzialnego, widząc, że nierówności społeczne są spowodowane jego nieskutecznością. Geninowie dyskutują o gangu, ich zaletach i metodach. Gang Byakuyi przygotowuje rabunek lombardu. Ryōgi decyduje się iść naprzód, twierdząc, że chce zapamiętać ten obszar. Gekkō nie podziela troski innych, że Ryōgi może ich zdradzić. Boruto udaje się do Katasuke po kolejne gry. Temari mówi Shikadai, że wszyscy chūninowie i inni idą na misje z powodu Gangu Byakuya. Shikadai i Ryōgi grają w shōgi. Omawiają wioskę i ostatnie ataki. Boruto przybywa i pokazuje Shikadai w limitowanej edycji gier, które dostał od Katasuke. Shikadai przedstawia Boruto i Ryōgi sobie nawzajem. Boruto uważa Ryōgiego za znajomego. Zimny ​​wiatr wieje, gdy Ryōgi wychodzi. W sklepie lombardowym Ryōgi przybywa późno i ostrzega ich, aby nie uciekali w kierunku parku, aby uniknąć natknięcia się na genina. Sumire i Wasabi zauważają, że opuszczają lombard i są atakowani. Temari atakuje gang, przybywający z nią Namida. Trzech ucieka, a Temari ściga drugiego do parku, mijając Boruto i Shikadai. Temari prosi ich o dywersję, ale udaje mu się uciec. Temari mówi Shikadai, że czasami można ryzykować, w przeciwnym razie wszystkie wspaniałe rzeczy przeminą. Ryōgi przegrupowuje się z resztą gangu, a Gekkō otrzymuje poparcie od innych wiosek i postanawia kontynuować swój plan.

Występujące postacie